Lovely Hell Photos

Detta är min Hemsida, jag publicerar mina bästa bilder och nyheter lite då och då..^^

Saqwerty, Rock Karusellen 2011-01-26


Saqwerty

Linnéa Eriksson – Bas, Gitarr & Sång 18 år

Vera Almgren – Piano & Sång 15 år

Jack Almgren – Trummor 15 år

 

Ett Spunk band med medlemmarna

Linnéa Eriksson på Bas, gitarr & sång.

Sedan har vi tvillingarna Vera och Jack Almgren.

Vera på Piano & sång och Jac

k på trummor.

 

Alla i bandet har känt varandra hela livet och har alltid haft samma passion för musiken.

År 2007 startade de sitt band och sedan dess har det bara löpt på.

Det dem citerar själva är att de vill förmedla är glädje och bara musiken i sej.

De ser helt klart att de kommer att fortsätta sprida glädjen med s

in musik, självklart ska det bli en skiva men det fixar dem själva säger dem och att det lär bli inom snar framtid.

Hela bandet är ett Eskilstuna band, min egna stad.

 

På spelningen var det mycket energi både uppe på scenen och ute i publiken.

Ungdomarna dansade och hurrade högt.

De har verkligen sin egna stil med bandet, helt unika enligt mej!

Kläderna var hel-tokiga men passade helt klart in.

Gillar att folk vågar vara sej själva och att de vågar visa det utot.

Lite ”Alice In Wonderland” känsla.

Helt Awsome!

//Angel Hammar

Nathalie Herbst & Viktor Hellsten
Ett par som stod och dansade till bandet Saqwerty!!!=)

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: